1. Home
  2. E-post
  3. Mida teha, kui e-posti konto konfidentsiaalsust on rikutud?
  1. Home
  2. Turvalisus
  3. Mida teha, kui e-posti konto konfidentsiaalsust on rikutud?

Mida teha, kui e-posti konto konfidentsiaalsust on rikutud?

Kui Zone on tuvastanud, et e-posti konto on kompromiteeritud või määratud salasõna ei ole turvaline, siis me teavitame sellest klienti.

Info

Et teavitused alati õige adressaadini jõuaks, palun veendu, et konto kontaktandmed oleksid korrektsed. Konto kontaktandmeid saad kontrollida ja uuendada Minu Zone keskkonnas.

  • Kompromiteeritud salasõna korral on oht, et e-posti kontole on kuritahtlikult sisse logitud ja seda on ära kasutatud.
  • Seda, kas kolmandad osapooled on postkasti sisse loginud, on võimalik kontrollida veebimeilis.
  • Täpsema juhendi e-posti konto turvalogi kontrollimiseks leiad siit.
Tähelepanu

Kui lekkinud või ära arvatud salasõnaga on postkasti sisse logitud, siis võta oma tegevuse riskihinnangutes arvesse, et sinu ja teise osapoole vahelise kirjavahetuse konfidentsiaalsuse varasem rikkumine tõstab tõenäosust, et sina ja/või teine osapool võib langeda pettuste ohvriks.

E-posti konto konfidentsiaalsuse rikkumisest teavitamiseks on järgmised asutused:

  1. Riigi Infosüsteemi Ameti küberintsidentide käsitlemise osakond CERT-EE – e-posti aadress cert@cert.ee või veebivorm aadressil https://raport.cert.ee/
  2. Politsei küberkuritegude üksus – cybercrime@politsei.ee või veebivorm aadressil https://www.politsei.ee/et/avaldus-politseile
  3. Kui intsidendiga võis kaasneda isikuandmete konfidentsiaalsuse rikkumine, siis Andmekaitse Inspetsiooni teavitamise juhendi leiab aadressil https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/rikkumisteade

Lisainfo saamiseks on alati võimalik pöörduda meie klienditoe poole aadressil info@zone.ee.

Updated on 31. okt. 2025
Was this article helpful?

Related Articles