Eesti firma Cleveron võitis maineka veebiauhinna

Brüsseli Loodusteaduste muuseumis toimus esmakordselt “.eu Web Awards” auhinnatseremoonia, mille käigus avaldati parimad .eu domeene kasutavad veebilehed üle Euroopa.

“.eu Web Awards” konkursil hinnati kodulehti viies kategoorias, kus iga kategooria võitjad said auhinnaks 5000 euro väärtuses veebimeediapaketi, millega reklaamida enda veebisaiti oma asukohariigis. Ühtekokku osales tänavusel konkursil mitusada kodulehte üle Euroopa, nende seas ka paljude Eesti firmade ja ettevõtmiste kodulehed. Finaali pääses Eestist nendest üks – pakiautomaate valmistav firma Cleveron OÜ, kelle koduleht kandideeris kõige mainekamas, “The Leaders” kategoorias ning osutus parimaks. Eesti firma esindajale Marko Kustav Lilienthalile andis ajaloolise auhinna üle EURid tegevjuht Marc Van Wesemael, teiste kategooria võitjaid autasustasid muuhulgas ka .eu reklaaminägu, Itaalia tennisestaar, Flavia Pennetta ning 80-ndate üks maailma populaarsemaid artiste, üle 10 miljoni plaadi müünud, Kim Wilde, kes esines õhtu lõpus akustilise kavaga ja esitas oma kuulsamaid hitte.

“Veebilehtede konkursil finaali jõudmine ja auhinna võitmine oli nii mulle, kui ilmselt kogu Cleveroni meeskonnale üsna ootamatu, kuid väga meeldiv üllatus. Lehe disaini ja arenduse käigus tehtud pingutuste eesmärk on olnud luua hästi toimiv ja selge koduleht, mis kõnetaks eeskätt meie toodetest huvitatud inimesi ja ettevõtteid. Seetõttu oligi hea näha, et tehtud tööd on hästi hinnanud ka meid esmalt konkursile esitanud kohalik veebiteenuse pakkuja ja hiljem konkursil juba veebiala tippspetsialistid Euroopas,” rääkis Cleveroni tootedisainer ning kodulehe loomisel ja arendamisel osalev Lauri Hirvesaar.

“Nii .eu Web Awards projektijuhina kui ka eestlasena oli minul loomulikult veel eriti hea meel, et meie žürii just Cleveron.eu ” The Leaders” kategooria võitjaks valis. Eestis on juba mõnda aega leidunud palju professionaalseid ja eripäraseid .eu kodulehti ning see auhind on kindlasti hea tunnustus kõigile. Kuna .eu Web Awards toimub ka 2015. aastal, siis ootame jällegi suurt osavõttu ka Eesti firmadelt,” nentis EURidi Põhja-regiooni juht Reelika Kirna.

“Zonel on väga hea meel, et üks meie klientidest pääses sellises tihedas konkurentsis esmalt finaali ja pärjati lõpuks ka parima tiitliga. Võidetud auhind kinnitab veelgi fakti, et Eestis leidub omas vallas tipptegijaid ja seda ka väljaspool meie riigipiiri. Cleveroni puhul saame veel öelda, et lisaks Euroopa spetsialistide poolt tunnustatud kodulehe disainile ja ülesehitusele on ka nende poolt valmistatav ning arendatav toode Euroopa ja isegi maailma tipus,” lisas Eesti suurima .eu domeenide registreerija Zone Media turundusjuht Rauno Kais.

“.eu Web Awards” konkursi viis läbi EURid koostöös Euroopa Hääle (European Voice) ja Euroopa Interneti Sihtasutusega (European Internet Foundation).