Oluline WordPressi turvaparandus

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

Sisuhaldustarkvarast WordPress on väljastatud versioon 3.3.2, mis parandab varasematesse versioonidesse sisse sattunud kriitilisi turvavigu. Kuna muuhulgas puudutavad vead failide serverisse laadimiseks kasutatavaid tarkvarakomponente, siis on äärmiselt oluline, et kõik WordPressi kasutajad seda uuendaksid.

WordPressi uuendamiseks tuleb esmalt siseneda selle haldusliidesesse, ingliskeelses versioonis tuleb seejärel liikuda menüüs rada pidi “Dashboard” -> “Updates” ja eestikeelses versioonis “Töölaud” -> “Uuendused”. Klikkides avanenud lehel vastaval viitel uuendatakse tarkvara automaatselt.

WordPressi uuendamine tuleb ette võtta nii neil, kes paigaldanud selle Zone+ vahendusel kui ka neil, kes paigaldamisega ise hakkama saanud. Uued WordPressi instantsid paigaldatakse Zone+ vahendusel juba versiooninumbriga 3.3.2.

Populaarsed postitused

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...
Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...