.EE domeeni hinna langusest

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

Möödunud reedel (30.11.12) andis Eesti Interneti SA (EIS) teada, et sihtasutuse nõukogu on võtnud vastu otsuse, millega langetatakse 2013. aasta märtsist EE-lõpulise domeeni registrihinda 2 € võrra.

Otsustasime Zones taaskord, et Eesti tippdomeeniregistri poolne hinnalangus peaks täielikult kajastuma lõppkasutajale kättesaadavas hinnas. Seega langetame EE-lõpuliste domeenide hinda märtsis samuti 2€ võrra.

See ei ole esimene kord, kui Zone Eesti tippdomeeniregistri hinnalanguse sajaprotsendiliselt klientide kasuks pöörab, samal moel käitusime me ka eelmise hinnalanguse puhul (siis olime ühtlasi suurematest teenusepakkujatest ainukene, kes seda tegi).

Miks me ei kasuta võimalust vaikselt oma marginaali kasvatada ja miks selline järjepidevus meie arvates just EE domeenide puhul oluline on?

Sellele on lihtne vastata. Tippdomeeniregistri ja registripidajate vahele tuleb meie arvates tekitada vastastikkuse usalduse atmosfäär ja arusaamine, et meil on ühine eesmärk – muuta oma rahvusliku identiteedi kasutamine internetis lihtsaks, kiireks ja mugavaks. EIS-i varasema juhtkonna üks peamiseid argumente domeeni hinna langetamise vastu olevat kuuldavasti olnud see, et lõppkasutajateni ei jõuaks hinnalangusest niikuinii suurt midagi, sest omakasule orienteeritud registripidajad suunavad vana ja uue hinna vahe oma tasku. Oma järjepideva ja läbipaistva tegutsemisega tahame sellised eelarvamused lõplikult maha matta ja luua nii soodsad eeldused hinnalanguste jätkumisele.

Populaarsed postitused

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...
Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...