Andmekaitse Inspektsioonilt must nimekiri rämpspostitatajatest

Ardi Jürgens
Jaga:

man_pointingToimunud on märkimist väärt areng võitluses kodumaise rämpspostiga. Andmekaitse Inspektsioon on tänasest asunud avaldama musta nimekirja retsidiivsetest rämpspostitajatest.

Musta nimekirja kantakse ettevõtted, kes on vähemalt 3 korda rikkunud elektroonilise side seaduse paragrahvi 103 lõiget 1 (“Elektrooniliste kontaktandmete kasutamine otseturustuseks”).

Nimekirjaga saab tutvuda aadressil http://www.aki.ee/et/menetluspraktika/rampspostitajate-nimekiri.

Rikkujad kantakse nimekirja aastaks!

Zone on võtnud vastu otsuse AKI poolt musta nimekirja kantud ettevõtetele serveriteenuseid mitte pakkuda.

Täna nimekirja kantud kolmest ettevõttest on meile varasemast tuttavad kaks nime – ühele oleme serveriteenuste osutamise omapoolsel initsiatiivil lõpetanud juba varem, teisele teenuste osutamise lõpetamiseks algatasime protsessi täna.

Keskmiselt tuleb meil kuus retsidiivse rämpsposti saatmise tõttu teenuse osutamine lõpetada 1-2 kliendi puhul. Esmaseid hoiatusi tuleb teha palju enamatele. Mis tähendab, et paljud saavad rämpsposti saatmise seaduse- ja eetikavastasusest teada oma teenusepakkujalt ning parandavad ennast.

Teenusepakkujana tahan avaldada Andmekaitse Inspektsioonile tänu, et selline tegu on lõpuks ära tehtud! Võitluses puhtamate postkastide nimel on nüüd olemas märkimisväärne tööriist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

Partner soovitab: milliseid makseviise kassas pakkuda?

Montonio
E-kaubanduse maailm on teinud suure hüppe edasi ajast, mil maksevõimalused piirdusid sularaha ja keeruliste pangaülekannetega. Tänapäeval võib makseprotsess...

Veebimajutus algajatele: Zone teenustega saad kodulehe valmis kiiresti ja turvaliselt

Nikita
Oma kodulehe loomine võib tunduda keeruline, eriti kui sul puudub varasem kokkupuude serverite, domeenide või veebidisainiga. Zone – Eesti juhtivaid...

Partner soovitab: Kuidas kirjutada tõhusaid e-kirju ehk juhend meiliturundusega alustajale

Smaily
Meiliturundus annab tiheda konkurentsiga ärimaailmas võimaluse teistest eristuda ja oma kliente kaasata. Kui oled selles valdkonnas alles alustamas,...

Kas Google kaob ehk kuidas AI-optimeerida oma kodulehte ChatGPT-ajastul

Triin
Me peame taas rääkima tehisintellektist. Täpsemalt AI-st kui otsingumootorist ja sellest, kuidas see mõjutab sinu ettevõtet. Kuigi ligi 90% ettevõtetest...