Zone Veebiakadeemia – kuidas end Internetis nähtavaks teha

Zone Blogi
RSS: Jaga:

Zone Veebiakadeemia uusima episoodiga hakkame tutvustama ägedaid Zone koostööpartnereid. Seekord on meil külas Nobel Digitali tootejuht ja partner Martin Paršin, kes koos oma kolleegidega on loonud mugava ja kasuliku turundustööriista Iseturundaja.ee.

Värskes Veebiakadeemia episoodis räägib Martin lähemalt sellest, kuidas olla Internetis võimalikult tõhusalt leitav, ühtlasi läheme süvitsi lokaalsesse SEO-sse ning uurime digitaalse kogemuse erinevaid platvorme.

Zone kliendid saavad ISE digiturunduse tööriista kasutusele võtta Zone+ rakenduste seast. Rakenduse abil saad oma ettevõtet puudutava kõige olulisema info internetis, navigatsiooniseadmetes ja mobiilirakendustes kiiresti kättesaadavaks teha, sest ISEturundaja võrgustik hõlmab endas rohkem kui 20 digikanalit. Nende seas on populaarseimad otsingumootorid, sotsiaalmeedia- ja navigatsiooniplatvormid.

Zone Veebiakadeemia on sündinud koostöös loovagentuuriga Imagine\TBWA. Saatejuht on Sten Kohlmann.

Head teadmiste ammutamist!

Juhime siiski tähelepanu, et nende avaldamisest on möödunud viis aastat, mistõttu nii mõnigi toonane nipp, soovitus või õpetus ei pruugi tänaste teadmistega enam kõige edukamalt haakuda.

Populaarsed postitused

Zone Veebiakadeemia – kuidas end  Internetis nähtavaks teha

Nüüd turvame sinu kirjavahetust ka lekkinud salasõna eest

Ardi Jürgens
Ainuüksi mõte lekkinud või ära arvatud salasõnast paneb ebausklikumad meist kolm korda üle vasaku õla sülitama. Loe lähemalt, mida Zone järgmise...
Luminescence Collection murdis müügirekordeid

Kuidas Luminescence Collection müügirekordeid murdis

Wilhem Luik
E-poe omanikele on hästi teada, et Musta Reede ajaks peab veebikeskkond olema valmis hüppeliselt kasvavaks külastatavuseks. Suurte kampaaniate ajal...
Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...