Tasuta veebimajutuse reformi teine faas

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

Eelmise aasta sügisel alustasime Zone.ee tasuta veebimajutusteenuse ümberkorraldamise protsessi, mille eesmärgiks oli teha teenus kasutajate jaoks natukene lihtsamaks ja anda sellele selgem joon. Toonast postitust reformi olemuse kohta saate lugeda aadressilt http://blog.zone.ee/2008/10/09/varskendame-tasuta-veebimajutusteenust/.

Üks osa sellest reformist oli muudatus teenuse kasutajate veebiaadressides. Senised aadressid, mis olid kujul www.zone.ee/kasutajanimi, asendusid aadressidega kujul web.zone.ee/kasutajanimi.

Et üleminek oleks kasutajate jaoks võimalikult sujuv, oleme me viimase 11 kuu jooksul suunanud veebipäringuid vanadelt aadressidelt uutele ümber. See on võimaldanud otsingumootoritel reindekseerida kogu vana sisu uuelt aadressilt ja andnud ka kasutajatele aega URL’e muuta ja muid vajalikke toimetusi teha.

Nüüd oleme jõudnud sellesse faasi, kus vanade URL’ide automaatsest ümberkirjutamisest on aeg loobuda. Sellega seoses astume järgmised sammud:

  • Alates 15. septembrist kuvatakse vanale www.zone.ee/kasutajanimi aadressile tulnud külastajale teade, milles palutakse tulevikus kasutada uut aadressi web.zone.ee/kasutajanimi. Külastajat automaatselt enam edasi ei suunata.
  • Alates 1. detsembrist käesoleval aastal vanad aadressid, mis olid kujul www.zone.ee/kasutajanimi enam ei tööta

Populaarsed postitused

Tasuta veebimajutuse reformi teine faas

Nüüd turvame sinu kirjavahetust ka lekkinud salasõna eest

Ardi Jürgens
Ainuüksi mõte lekkinud või ära arvatud salasõnast paneb ebausklikumad meist kolm korda üle vasaku õla sülitama. Loe lähemalt, mida Zone järgmise...
Luminescence Collection murdis müügirekordeid

Kuidas Luminescence Collection müügirekordeid murdis

Wilhem Luik
E-poe omanikele on hästi teada, et Musta Reede ajaks peab veebikeskkond olema valmis hüppeliselt kasvavaks külastatavuseks. Suurte kampaaniate ajal...
Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...