Kui legendaarne graafiline disainer Saul Bass oleks tänapäeval elus ja töötaks digibüroos, ütleks ta tõenäoliselt midagi sellist: „Disain pole see, mida sa näed – disain on see, kuidas see töötab.” Just sellise filosoofiaga oleme ka meie Zones, koostöös meie hea partneri, uue meedia agentuuriga Sweep, oma brändi värskendanud. Mitte lihtsalt ilu pärast, vaid kiiruse, selguse ja julguse nimel.

Kui Zone oleks inimene, siis ta ei kisendaks tähelepanu järele. Ta astuks ruumi rahulikult, enesekindlalt. Kõneleks selgelt ja lihtsalt. Ja kui keegi küsiks nõu, siis oleks tal juba vastus olemas – sest ta mõtleb alati paar sammu ette.
Täna on meil hea meel tutvustada oma uut visuaalset keelt ja selgemat identiteeti, mis viib Zone järgmisele tasemele. See pole pelgalt uus logo või värvipalett – see on samm edasi meie olemuses, suhtluses ja selles, kuidas meid tajutakse nii Eestis kui ka välisturgudel.
Miks me seda tegime?
Brändi tuleks värskendada vähemalt korra-paar kümnendis. Mitte selleks, et olla „trendikas”, vaid selleks, et olla asjakohane. Aeg selleks oli taas kätte jõudnud.
Zone on alati olnud midagi enamat kui lihtsalt „veebimajutus”. Meie klient ei saa mitte ainult ilusat veebilehte – ta saab kiire ja töökindla lahenduse, mis aitab tal konkurentidest ette jõuda. Ja tõtt-öelda – meie „homme” on juba täna. Me ei oota trende, me loome neid.
Bränd, mis liigub välgukiirusel (ja rohkemgi)
Meie uus identiteet toob senisest rohkem esile Zone põhituuma – kiiruse. Sest olgem ausad: ilus veeb on tore, aga kiire ja töökindel veeb on veelgi parem. Zone tööriistad – alates domeenidest kuni WordPressi tööriistakastini – on loodud selleks, et sa oleksid teistest ees.
Teistest ees – see on ka meie uus ja lihtne sõnum, millega meie kliendid hetkega samastuda saaksid.

Mis on muutunud?
- Logo: Meie armas Pirgit (loe: see energiline graafiline tegelane, keda oled harjunud nägema meie logo ees) ei kao kuhugi. Ta lihtsalt kolib kõrvalrolli – favicon’i, sotsiaalmeedia ikoonidesse ja mujale, kus tal on ruumi särada.
- Värvid: Uus põhivärv on Zone Red – julge ja, aga mitte karjuv; kuvarisõbralik. Teda toetavad elegantsed Wine Red, Ash Grey ja muidugi Plain White.
- Tüpograafia: Dünaamiline ja selge. See on kiri, mis liigub sinuga kaasa, mitte ei jää laisalt seisma.
- Fotokeel: Rohkem elu, rohkem inimesi, rohkem hetki. Meie kevadine fotosessioon, milles lõid eranditult kaasa meie tublid zonekad (tõttöeldes ei mäletagi enam, millal viimati selleks stock-pilte kasutasime…), andis uuele visuaalile tugeva vundamendi.
Kus me täna oleme – ja kuhu oleme teel?
Zone on juba täna konkurentidest mängulisem ja julgem. Meie eesmärk on tugevdada seda positsiooni, kõnetada lisaks olemasolevale ehk Zonega koos üles kasvanud põlvkonnale ka nooremat publikut ning kinnistada oma kuvandit kiiruse ja töökindluse etalonina. Tahame olla just see bränd, mis tuleb esimesena pähe, kui keegi ütleb „kiire veeb”.
Zone pole kunagi seisnud paigal – ja ei kavatsegi. Me müüme kiirust, aga pakume palju enamat: kindlust, usaldusväärsust ja inimlikku tuge.