Zone Veebiakadeemia – kuidas end Internetis nähtavaks teha

Zone Blogi
Jaga:

Zone Veebiakadeemia uusima episoodiga hakkame tutvustama ägedaid Zone koostööpartnereid. Seekord on meil külas Nobel Digitali tootejuht ja partner Martin Paršin, kes koos oma kolleegidega on loonud mugava ja kasuliku turundustööriista Iseturundaja.ee.

Värskes Veebiakadeemia episoodis räägib Martin lähemalt sellest, kuidas olla Internetis võimalikult tõhusalt leitav, ühtlasi läheme süvitsi lokaalsesse SEO-sse ning uurime digitaalse kogemuse erinevaid platvorme.

Zone kliendid saavad ISE digiturunduse tööriista kasutusele võtta Zone+ rakenduste seast. Rakenduse abil saad oma ettevõtet puudutava kõige olulisema info internetis, navigatsiooniseadmetes ja mobiilirakendustes kiiresti kättesaadavaks teha, sest ISEturundaja võrgustik hõlmab endas rohkem kui 20 digikanalit. Nende seas on populaarseimad otsingumootorid, sotsiaalmeedia- ja navigatsiooniplatvormid.

Zone Veebiakadeemia on sündinud koostöös loovagentuuriga Imagine\TBWA. Saatejuht on Sten Kohlmann.

Head teadmiste ammutamist!

Zone Veebiakadeemia esimese hooaja videotega saad soovi korral tutvust teha siin.

Juhime siiski tähelepanu, et nende avaldamisest on möödunud viis aastat, mistõttu nii mõnigi toonane nipp, soovitus või õpetus ei pruugi tänaste teadmistega enam kõige edukamalt haakuda.

Populaarsed postitused

Veebimajutus algajatele: Zone teenustega saad kodulehe valmis kiiresti ja turvaliselt

Nikita
Oma kodulehe loomine võib tunduda keeruline, eriti kui sul puudub varasem kokkupuude serverite, domeenide või veebidisainiga. Zone – Eesti juhtivaid...

Partner soovitab: Kuidas kirjutada tõhusaid e-kirju ehk juhend meiliturundusega alustajale

Smaily
Meiliturundus annab tiheda konkurentsiga ärimaailmas võimaluse teistest eristuda ja oma kliente kaasata. Kui oled selles valdkonnas alles alustamas,...

Kas Google kaob ehk kuidas AI-optimeerida oma kodulehte ChatGPT-ajastul

Triin
Me peame taas rääkima tehisintellektist. Täpsemalt AI-st kui otsingumootorist ja sellest, kuidas see mõjutab sinu ettevõtet. Kuigi ligi 90% ettevõtetest...

Kuidas suurfirmad ajasid domeenihinnad lakke ja mida sellest õppida

Nikita Tikhomirov
Domeeni valimine võib esmapilgul tunduda lihtsa otsusena: leiad sobiva nime, kontrollid selle saadavust ja registreerid. Tegelikult on domeeni ostmine...