BIMI muudab e-kirjad turvalisemaks ja silmatorkavaks

Kaarel Urva
Jaga:

Mis on BIMI?

BIMI (Brand Indicator for Message Identification) on populaarsust koguv uudne e-posti tehnoloogia, mis toob endaga kaasa enneolematu kooskõla ettevõtete turunduse ja küberturvalisuse vahel.

Nimelt võimaldab BIMI standard tõsta oma e-kirju esile üldisest sõnumite massist, tähistades kirjad saatja brändi logoga ja ühtaegu maandada e-posti kaudu teostatavate rünnakute riske, nagu näiteks õngitsusrünnakud klientide vastu või juhtide/töötajate identiteedi vargus.

Kuna tegemist on väga uue standardiga, siis kuvatakse BIMI logosid täna peamiselt globaalselt oluliste e-posti teenusepakkujate keskkondades Apple, Gmail, Yahoo jne. Nüüd on nende keskkondade hulka jõudnud ka Zone Webmail nagu näitab: tunnustatud teenuspakkujate nimekiri BIMI ametlikult veebilehel.

Tänu sisendkaustas kuvatavale brändi logole tõuseb adressaadi huvi kirja saatja vastu ja see tagab eelise e-posti turunduses. 2021. aastal läbi viidud Red Sift uuringu kohaselt tõstis BIMI kasutamine kirjade avamise protsenti 38% ja usaldust kuni 90%.

BIMI peamine eesmärk on siiski e-posti usaldusväärsuse tõstmine maailmas, kus õngitsuskirjade ja nende ohvriks langemise hulk on jätkuvalt tõusuteel. BIMI on võimalik kasutada vaid domeenidel, mis on kasutusele võtnud SPF, DKIM ja DMARC tehnoloogiad, mis omakorda võimaldavad tõendada e-kirjade lähteserveri autentsust.

BIMI ja Zone Webmail

Kuigi mitmed e-posti keskkonnad ja rakendused üritavad e-kirjade kõrvale kuvada logosid valideerimata allikatest (mis muudab implementeerimise küll lihtsamaks, aga küberturbega seotud riske seevastu tõstab), siis Zone Webmaili keskkonnas oleme valinud kindlama ja turvalisema BIMI standardi juurutamise tee.

Zone Webmailis on saatjal vaja oma domeenilt saadetud kirjade kõrval logo nägemiseks teha järgmist:

Senisele kogemusele tuginedes saame öelda, et nende tingimuste täitmine on küll aeganõudev töö, kuid tulemus on pingutust igati väärt ja see tõstab ettevõtte silmapaistvust ning usaldust märgatavalt.

Oleme selle protsessi käigus õppinud palju olulist ja põnevat ning sel põhjusel tahame oma kogemust huvilistega ka jagada. Küsi BIMI kasutuselevõtuks julgelt pakkumist ja nõu meie aadressilt sales@zone.ee !

Popular posts

Zone blogi 16

Pidupäev: Zone blogi 16!

Jaanus Putting
Täna 16 aastat tagasi, 3. novembril 2006 nägi ilmavalgust Zone blogi. Oma kõige-kõige esimeses postituses rõõmustasime toonase olulise verstaposti,...

Elektrivarustus eriolukorras

Ardi Jürgens
Energiavarustus on hetkel äärmiselt aktuaalne teema ja ka meie poole on korduvalt pöördutud küsimustega, mis puudutavad Zone infosüsteemide talitlusvõimet...

Zone klienditugi ehk kuidas võimas tosin aitab 200 000 kasutajat

Kaarel Urva
Mina olen Kaarel ja kirjutan seekordses blogiartiklis Zone klienditoest ning sellest, kuidas ka sina saaksid oma ettevõtte kliendituge efektiivsemaks...

SPF ja Gmail. Jälle!

Kaarel Urva
Ehk miks Gmail mu kirjad tagasi lükkab? Alates 7. juunist on Gmail hakanud tagasi lükkama kõiki e-kirju, mis saabuvad domeenidelt, millel on puudu SPF...