Uued ICANN reeglid tõid täiendavaid kohustusi registreerijatele

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

icann-logoHead uut aastat! Ja läheme kohe taas asja juurde…

Eelmise aasta juunis avalikustas ICANN uue registrilepingu (Registrar Accreditation Agreement www.icann.org/en/resources/registrars/raa/approved-with-specs-27jun13-en.htm#raa), mis muutis oluliselt seniste ICANN poolt akrediteeritud registripidajate ja ka domeeni registreerijate kohustusi.

Mitmed uue registrilepingu muudatused jõustusid 1. jaanuarist 2014.

Suurima muudatusena nõuab ICANN, domeeniruumi korrastamise eesmärgil, registripidajatelt domeeni registreerija kontaktandmete õigsuse kontrollimist. See tähendab, et peale geneerilise domeeni (COM, NET, ORG) vms registreerimist saavad registreerijad tulevikus e-kirja, milles palutakse kirjas oleva lingi avamisega kinnitada oma kontaktandmete õigsust.

Lingile tuleb klõpsata hiljemalt 15 päeva jooksul peale domeeni registreerimist. Kui seda ei tehta, siis domeen deaktiveeritakse. See tähendab, et domeen suunatakse meie partneri lehele. Enne domeeni deaktiveerimist saadetakse kliendile ka 3 täiendavat meeldetuletust.

Samasugune protseduur toimub ka geneeriliste domeenide kontaktandmete muutmisel.

Ühtlasi peavad ICANN akrediteeritud registripidajad ja nende edasimüüjad oma kasutustingimustes linkima ICANN poolt koostatud registreerijaid harivale lehele (http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/educational).

Samuti peavad registripidajad postitama oma lehele ICANN poolt väljastatud informatsiooni registreerija õiguste ja kohustuste kohta (http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/benefits)

Mõlemad on Zones leitavad meie Keskkasutajalepingu sektsioonid Domeeniteenuste eritingimused (https://www.zone.ee/et/contract/keskkasutajaleping/domeeniteenuste-eritingimused/).

Populaarsed postitused

Uued ICANN reeglid tõid täiendavaid kohustusi registreerijatele

Nüüd turvame sinu kirjavahetust ka lekkinud salasõna eest

Ardi Jürgens
Ainuüksi mõte lekkinud või ära arvatud salasõnast paneb ebausklikumad meist kolm korda üle vasaku õla sülitama. Loe lähemalt, mida Zone järgmise...
Luminescence Collection murdis müügirekordeid

Kuidas Luminescence Collection müügirekordeid murdis

Wilhem Luik
E-poe omanikele on hästi teada, et Musta Reede ajaks peab veebikeskkond olema valmis hüppeliselt kasvavaks külastatavuseks. Suurte kampaaniate ajal...
Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...