“Minu Zone” uuendus 14.10.14

Ardi Jürgens
Jaga:

Allikas: WikiPedia
Allikas: WikiPedia

Eile hilisõhtul tehti uuendustöid “Minu Zone” halduskeskkonas. Eelkõige puudutasid need turvasertifikaatide haldust ja uutele tarbijatest klientidele ka teenuse kasutustingimusi.

Suuremad muudatused olid:

Seda viimast tuleks võtta kui meiepoolse valmisoleku tekitamist peagi muutuvaks olukorraks. Taevas ei ole päris kohe alla kukkumas. Sertifikaatide väljastajad näiteks signeerivad vaikimisi oma SHA-1 algoritmi kasutavate võtmetega edasi. Samas ka üks SHA-2 globaalseid eestkõnelejaid – Google ise – kasutab veel igapäevaselt SHA-1 võtit. Suurem murrang selles osas toimub ilmselt järgmisel aastal.

Teenuste kasutustingimuse muudatused tulenesid EU tarbijaõiguste direktiivist 2011/83/EL, mis hakkas kehtima mõned kuud tagasi ja tõi kaasa Võlaõigusseaduse muudatused. See on e-kaupmeestele ja digitaalsete teenuste pakkujatele nii tähtis direktiiv, et loodan meie juristilt, kes sel teemal palju keerulisi lauseid ritta sai panna, peatset kaastööd siia blogisse.

Loomulikult parandati kasutajatelt saadud tagasiside alusel hulk väiksemaid bugisid (tõenäoliselt loodi seejuures ka mõned uued), teie tagasiside on meile oluline ja on jätkuvalt oodatud aadressile info@zone.ee

Kommentaarid

Populaarsed postitused

Partner soovitab: milliseid makseviise kassas pakkuda?

Montonio
E-kaubanduse maailm on teinud suure hüppe edasi ajast, mil maksevõimalused piirdusid sularaha ja keeruliste pangaülekannetega. Tänapäeval võib makseprotsess...

Veebimajutus algajatele: Zone teenustega saad kodulehe valmis kiiresti ja turvaliselt

Nikita
Oma kodulehe loomine võib tunduda keeruline, eriti kui sul puudub varasem kokkupuude serverite, domeenide või veebidisainiga. Zone – Eesti juhtivaid...

Partner soovitab: Kuidas kirjutada tõhusaid e-kirju ehk juhend meiliturundusega alustajale

Smaily
Meiliturundus annab tiheda konkurentsiga ärimaailmas võimaluse teistest eristuda ja oma kliente kaasata. Kui oled selles valdkonnas alles alustamas,...

Kas Google kaob ehk kuidas AI-optimeerida oma kodulehte ChatGPT-ajastul

Triin
Me peame taas rääkima tehisintellektist. Täpsemalt AI-st kui otsingumootorist ja sellest, kuidas see mõjutab sinu ettevõtet. Kuigi ligi 90% ettevõtetest...