BIMI muudab e-kirjad turvalisemaks ja silmatorkavaks

Kaarel Urva
Jaga:

Mis on BIMI?

BIMI (Brand Indicator for Message Identification) on populaarsust koguv uudne e-posti tehnoloogia, mis toob endaga kaasa enneolematu kooskõla ettevõtete turunduse ja küberturvalisuse vahel.

Nimelt võimaldab BIMI standard tõsta oma e-kirju esile üldisest sõnumite massist, tähistades kirjad saatja brändi logoga ja ühtaegu maandada e-posti kaudu teostatavate rünnakute riske, nagu näiteks õngitsusrünnakud klientide vastu või juhtide/töötajate identiteedi vargus.

Kuna tegemist on väga uue standardiga, siis kuvatakse BIMI logosid täna peamiselt globaalselt oluliste e-posti teenusepakkujate keskkondades Apple, Gmail, Yahoo jne. Nüüd on nende keskkondade hulka jõudnud ka Zone Webmail nagu näitab: tunnustatud teenuspakkujate nimekiri BIMI ametlikult veebilehel.

Tänu sisendkaustas kuvatavale brändi logole tõuseb adressaadi huvi kirja saatja vastu ja see tagab eelise e-posti turunduses. 2021. aastal läbi viidud Red Sift uuringu kohaselt tõstis BIMI kasutamine kirjade avamise protsenti 38% ja usaldust kuni 90%.

BIMI peamine eesmärk on siiski e-posti usaldusväärsuse tõstmine maailmas, kus õngitsuskirjade ja nende ohvriks langemise hulk on jätkuvalt tõusuteel. BIMI on võimalik kasutada vaid domeenidel, mis on kasutusele võtnud SPF, DKIM ja DMARC tehnoloogiad, mis omakorda võimaldavad tõendada e-kirjade lähteserveri autentsust.

BIMI ja Zone Webmail

Kuigi mitmed e-posti keskkonnad ja rakendused üritavad e-kirjade kõrvale kuvada logosid valideerimata allikatest (mis muudab implementeerimise küll lihtsamaks, aga küberturbega seotud riske seevastu tõstab), siis Zone Webmaili keskkonnas oleme valinud kindlama ja turvalisema BIMI standardi juurutamise tee.

Zone Webmailis on saatjal vaja oma domeenilt saadetud kirjade kõrval logo nägemiseks teha järgmist:

Senisele kogemusele tuginedes saame öelda, et nende tingimuste täitmine on küll aeganõudev töö, kuid tulemus on pingutust igati väärt ja see tõstab ettevõtte silmapaistvust ning usaldust märgatavalt.

Oleme selle protsessi käigus õppinud palju olulist ja põnevat ning sel põhjusel tahame oma kogemust huvilistega ka jagada. Küsi BIMI kasutuselevõtuks julgelt pakkumist ja nõu meie aadressilt sales@zone.ee !

Kommentaarid

Populaarsed postitused

Partner soovitab: milliseid makseviise kassas pakkuda?

Montonio
E-kaubanduse maailm on teinud suure hüppe edasi ajast, mil maksevõimalused piirdusid sularaha ja keeruliste pangaülekannetega. Tänapäeval võib makseprotsess...

Veebimajutus algajatele: Zone teenustega saad kodulehe valmis kiiresti ja turvaliselt

Nikita
Oma kodulehe loomine võib tunduda keeruline, eriti kui sul puudub varasem kokkupuude serverite, domeenide või veebidisainiga. Zone – Eesti juhtivaid...

Partner soovitab: Kuidas kirjutada tõhusaid e-kirju ehk juhend meiliturundusega alustajale

Smaily
Meiliturundus annab tiheda konkurentsiga ärimaailmas võimaluse teistest eristuda ja oma kliente kaasata. Kui oled selles valdkonnas alles alustamas,...

Kas Google kaob ehk kuidas AI-optimeerida oma kodulehte ChatGPT-ajastul

Triin
Me peame taas rääkima tehisintellektist. Täpsemalt AI-st kui otsingumootorist ja sellest, kuidas see mõjutab sinu ettevõtet. Kuigi ligi 90% ettevõtetest...