Avaldati tippdomeenikandidaatide nimekiri

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) avaldas täna värsket informatsiooni taotlejate kohta, kes soovivad internetti uute tippdomeenide võrra rikastada ja loetles taotletud nimed.

ICANN andmete kohaselt esitati tippdomeenide registreerimiseks kokku 1930 taotlust 60 riigist. Valdav enamik taotlustest pärines Põhja Ameerikast ja Euroopast.

66 taotlejat on oma taotluse määratlenud seotuks geograafilise tunnusega ja 84 olemasoleva kogukonnaga. Taotlusi IDN domeenidele, mis sisaldavad märke väljaspoolt inglise keele tähestikku ja võivad seetõttu muuhulgas sisaldada näiteks täpitähti, on kokku lausa 116.

Põnevust lisab asjaolu, et 230 tippdomeenile on kaks või enam taotlejat ning konkureerivaid taotluseid on kokku 751.

Uute tippdomeenide nimekirjaga on võimalik tutvuda aadressil: http://newgtlds.icann.org/en/program-status/application-results/strings-1200utc-13jun12-en

Nimekirjast leiab mitmeid huvitavaid taotlejaid. Esirinnas näiteks Google, kes võitleb oma kaubamärkide ja niisama huvitavate tippdomeenide nimel ning on esitanud kümneid taotluseid.

Järgnevalt asub ICANN vastuvõetud taotluseid jagama rühmadesse, mis määravad taotluste läbivaatamise aja. Tegu on unikaalse ja keerulise protsessiga, mida tuntakse “digitaalse vibulaskmise” nime all ning mis on tekitanud taotlejates palju vastakaid tundeid (http://www.circleid.com/posts/0120610_biggest_glitch_of_all_icanns_batching_program_for_new_gtlds/).

Jääme põnevusega ootama järgmiseid uudiseid.

Populaarsed postitused

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...
Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...