.EE domeeni hinna langusest

Ardi Jürgens
Jaga:

Möödunud reedel (30.11.12) andis Eesti Interneti SA (EIS) teada, et sihtasutuse nõukogu on võtnud vastu otsuse, millega langetatakse 2013. aasta märtsist EE-lõpulise domeeni registrihinda 2 € võrra.

Otsustasime Zones taaskord, et Eesti tippdomeeniregistri poolne hinnalangus peaks täielikult kajastuma lõppkasutajale kättesaadavas hinnas. Seega langetame EE-lõpuliste domeenide hinda märtsis samuti 2€ võrra.

See ei ole esimene kord, kui Zone Eesti tippdomeeniregistri hinnalanguse sajaprotsendiliselt klientide kasuks pöörab, samal moel käitusime me ka eelmise hinnalanguse puhul (siis olime ühtlasi suurematest teenusepakkujatest ainukene, kes seda tegi).

Miks me ei kasuta võimalust vaikselt oma marginaali kasvatada ja miks selline järjepidevus meie arvates just EE domeenide puhul oluline on?

Sellele on lihtne vastata. Tippdomeeniregistri ja registripidajate vahele tuleb meie arvates tekitada vastastikkuse usalduse atmosfäär ja arusaamine, et meil on ühine eesmärk – muuta oma rahvusliku identiteedi kasutamine internetis lihtsaks, kiireks ja mugavaks. EIS-i varasema juhtkonna üks peamiseid argumente domeeni hinna langetamise vastu olevat kuuldavasti olnud see, et lõppkasutajateni ei jõuaks hinnalangusest niikuinii suurt midagi, sest omakasule orienteeritud registripidajad suunavad vana ja uue hinna vahe oma tasku. Oma järjepideva ja läbipaistva tegutsemisega tahame sellised eelarvamused lõplikult maha matta ja luua nii soodsad eeldused hinnalanguste jätkumisele.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

Partner soovitab: milliseid makseviise kassas pakkuda?

Montonio
E-kaubanduse maailm on teinud suure hüppe edasi ajast, mil maksevõimalused piirdusid sularaha ja keeruliste pangaülekannetega. Tänapäeval võib makseprotsess...

Veebimajutus algajatele: Zone teenustega saad kodulehe valmis kiiresti ja turvaliselt

Nikita
Oma kodulehe loomine võib tunduda keeruline, eriti kui sul puudub varasem kokkupuude serverite, domeenide või veebidisainiga. Zone – Eesti juhtivaid...

Partner soovitab: Kuidas kirjutada tõhusaid e-kirju ehk juhend meiliturundusega alustajale

Smaily
Meiliturundus annab tiheda konkurentsiga ärimaailmas võimaluse teistest eristuda ja oma kliente kaasata. Kui oled selles valdkonnas alles alustamas,...

Kas Google kaob ehk kuidas AI-optimeerida oma kodulehte ChatGPT-ajastul

Triin
Me peame taas rääkima tehisintellektist. Täpsemalt AI-st kui otsingumootorist ja sellest, kuidas see mõjutab sinu ettevõtet. Kuigi ligi 90% ettevõtetest...