Neti.ee uuendusest ja domeeninimedest

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

Dreamgrow blog viitab Neti.ee keskkonna uuendustele, mille raames on Neti otsingumootor omandanud võime “vihjata” endapoolseid vastuseid ja seotud otsisõnu juba sel ajal, kui kasutaja alles oma otsisõna sisestab.

Vastuste vihjamisel pannakse üpris suurt rõhku sisestamisel oleva otsisõna esinemisele domeeninimedes. Sisestades näiteks sõna internetireklaam pakutakse klikitava variandina välja kohe domeen internetireklaam.com Valdkondades, kus Neti.ee kasutajad on tegijad ja otsingusõnadega seotud reklaam suuresti välja müüdud, muutusid seetõttu geneerilised domeeninimed ilmselt natukene väärtuslikumaks, sest otsinguindeksiga pole domeeninimede vihjamisel näiliselt suurt pistmist. Jälle hea võimalus domeene ekspluateerida.

Populaarsed postitused

Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...
Xdebug seadistamine Zone veebimajutuses: PhpStorm

Xdebug seadistamine Zone veebimajutuses: PhpStorm

Arne Meier
Varasemalt on Zone blogis olnud juttu Xdebug kasutamisest nii Sublime Texti kui ka Visual Studio Code baasil. Kui eelmised näited käsitlevad seadistamist...
Common Mark Certificate: Rohkem võimalusi e-posti nähtavuse ja turvalisuse tõstmiseks

Common Mark Certificate: Rohkem võimalusi e-posti nähtavuse ja turvalisuse tõstmiseks

Kaarel Urva
CMC ehk Common Mark Certificate võimaldab sinu ettevõttel tõsta oma e-kirjade usaldusväärsust ja nähtavust, kuvades brändi logo otse e-kirjade kõrval...