Zone toetab Ülemaailmset Kasutatavuse Päeva

Ardi Jürgens
RSS: Jaga:

Täna leiab aset taaskordne World Usability Day (http://www.worldusabilityday.org/), mis on pühendatud kasutatavusele, kasutajakesksele disainile ja üldse inimeste elu lihtsamaks tegemise kaunile kunstile.
Tänavu paneb ka Zone omalt osalt selle päeva tähistamisele õla alla, toetades homme 11. novembril Tallinna Ülikoolis aset leidvat Maailma Kasutatavuse Päeva üritust (http://wud.tlu.ee). Seekordse ürituse fookuses on meile nii südamelähedane teema – kasutatavus tarkvaraarenduses.

Miks otsustasime käesoleval aastal WUD toimumist omalt osalt senisest konkreetsemalt toetada? Selleks on kaks peamist põhjust.

Esiteks, peaks oma teenuste kasutuselevõtu ja igapäevase kasutamise lihtsustamine olema iga ettevõtte prioriteet. Meilgi on hoogsas arenduses mitmed initsiatiivid, mille eesmärgid on suuremal või vähemal määral seotud olemasolevate lahenduste mugavamaks tegemisega ja uute lihtsamate ning kiiret kasutuselevõttu võimaldavate teenuste väljatöötamisega. WUD toetamine aitab meil neid eesmärke sümboolselt meeles pidada.

Teiseks, tahame inimestele meelde tuletada, et veebilahenduste kasutatavusel on väga oluline roll mängida ka seda majutaval teenusepakkujal. Käideldavus (availability) ja kasutavus (usability) käivad nimelt käsikäes – ka kõige kasutatavam veebilehekülg muutub väärtusetuks, kui inimestel ei ole võimalik seda kätte saada.

Kutsuksin siinkohal meeleldi kõiki Tallinna Ülikooli üritusest osa võtma, kuid antud hetkel oleks see ilmselt kohatu, sest kõik üritusele saada olnud kohad on juba täis. Hea uudis on aga see, et kõik ettekanded võetakse filmilindile ja avaldatakse esimesel võimalusel ürituse veebilehel (http://wud.tlu.ee/).

Populaarsed postitused

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...
Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...