Zone Veebiakadeemia: veebimajutusteenus – puust ja punaseks

Zone Blogi
RSS: Jaga:

Zone Veebiakadeemia uue hooaja värskeimas osas lahkab Zone teenuste hingeelu peensusteni tundev arendusjuht/guru/juhatuse liige Ardi kõike seda, mis asetub koondnimetuse veebimajutusteenus alla. Millest see teenus koosneb, millises omavahelises sõltuvuses on teenusega seotud komponendid ehk mis toimub päriselt “kapoti all”, sellest saamegi uues episoodis teada.

Zone Veebiakadeemia on sündinud koostöös loovagentuuriga Imagine\TBWA. Saatejuht on Sten Kohlmann.

Head teadmiste ammutamist!

Zone Veebiakadeemia esimese hooaja videotega saad soovi korral tutvust teha siin.

Juhime siiski tähelepanu, et nende avaldamisest on möödunud neli aastat, mistõttu nii mõnigi toonane nipp, soovitus või õpetus ei pruugi tänaste teadmistega enam kõige edukamalt haakuda.

Populaarsed postitused

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...
Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...