BIMI muudab e-kirjad turvalisemaks ja silmatorkavaks

Kaarel Urva
RSS: Jaga:

Mis on BIMI?

BIMI (Brand Indicator for Message Identification) on populaarsust koguv uudne e-posti tehnoloogia, mis toob endaga kaasa enneolematu kooskõla ettevõtete turunduse ja küberturvalisuse vahel.

Nimelt võimaldab BIMI standard tõsta oma e-kirju esile üldisest sõnumite massist, tähistades kirjad saatja brändi logoga ja ühtaegu maandada e-posti kaudu teostatavate rünnakute riske, nagu näiteks õngitsusrünnakud klientide vastu või juhtide/töötajate identiteedi vargus.

Kuna tegemist on väga uue standardiga, siis kuvatakse BIMI logosid täna peamiselt globaalselt oluliste e-posti teenusepakkujate keskkondades Apple, Gmail, Yahoo jne. Nüüd on nende keskkondade hulka jõudnud ka Zone Webmail nagu näitab: tunnustatud teenuspakkujate nimekiri BIMI ametlikult veebilehel.

Tänu sisendkaustas kuvatavale brändi logole tõuseb adressaadi huvi kirja saatja vastu ja see tagab eelise e-posti turunduses. 2021. aastal läbi viidud Red Sift uuringu kohaselt tõstis BIMI kasutamine kirjade avamise protsenti 38% ja usaldust kuni 90%.

BIMI peamine eesmärk on siiski e-posti usaldusväärsuse tõstmine maailmas, kus õngitsuskirjade ja nende ohvriks langemise hulk on jätkuvalt tõusuteel. BIMI on võimalik kasutada vaid domeenidel, mis on kasutusele võtnud SPF, DKIM ja DMARC tehnoloogiad, mis omakorda võimaldavad tõendada e-kirjade lähteserveri autentsust.

BIMI ja Zone Webmail

Kuigi mitmed e-posti keskkonnad ja rakendused üritavad e-kirjade kõrvale kuvada logosid valideerimata allikatest (mis muudab implementeerimise küll lihtsamaks, aga küberturbega seotud riske seevastu tõstab), siis Zone Webmaili keskkonnas oleme valinud kindlama ja turvalisema BIMI standardi juurutamise tee.

Zone Webmailis on saatjal vaja oma domeenilt saadetud kirjade kõrval logo nägemiseks teha järgmist:

Senisele kogemusele tuginedes saame öelda, et nende tingimuste täitmine on küll aeganõudev töö, kuid tulemus on pingutust igati väärt ja see tõstab ettevõtte silmapaistvust ning usaldust märgatavalt.

Oleme selle protsessi käigus õppinud palju olulist ja põnevat ning sel põhjusel tahame oma kogemust huvilistega ka jagada. Küsi BIMI kasutuselevõtuks julgelt pakkumist ja nõu meie aadressilt sales@zone.ee !

Populaarsed postitused

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

Partner soovitab: E-poe SEO ehk kuidas tagada maksimaalne nähtavus?

RaitSEO
Vast ei ole kellegile üllatav, et suur osa tarbijatest kasutavad Google otsingumootorit toodete ja usaldusväärse pakkuja leidmiseks. Kuigi see trend...
Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Partner soovitab: Automaatsed meilid, mida iga e-kaupleja peaks saatma

Smaily
 Meiliturundus on üks tõhusamaid strateegiaid soovitud tulemuste saavutamiseks – eriti siis, kui see on automatiseeritud. Hästi ajastatud ja sihitud...
Produktize.eu:  kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Produktize.eu: kuidas ehitada rahvusvahelist usaldusväärsust ja kasvatada turgu .EU domeeniga

Nikita Tikhomirov
Eesti ärimaastikul tõusevad esile ettevõtted, kes ei piirdu vaid kohaliku turu teenindamisega, vaid mõtlevad suuremalt – sihtturgudele, brändi kuvandile...
Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Partner soovitab: Kuidas luua koduleht, mis kõnetab ideaalset klienti

Cathy Kask, Celeht.ee
Kas oled vahel tundnud, et su koduleht ei peegelda sind ega sinu ettevõtet? Nii palju on öelda, nii palju võimalusi – kuid lõpuks jääd siiski omaenda...